الصفحات

السبت، ٢٨ مايو ٢٠١١

افضل غسول للوجه

أنا هقو لكم علي غسول ممتاز عن تجربة
وطبعاً أنا مش هستفاد حاجة لما يتباع كتير لإني ماليش أي مصلحة في كدةبس الحكاية إني
جربته بالصدفة وعمل نتيجة جبارة وقلت لازم أقول لأصحابي عليه هحكي لكم عن تجربتي
أناقبل فرحي بكام يوم وأنا بكمل المكياج للأسف أشتريت ماسك مغربي ومنيل كده وأنا الغلطانة لان إللي بشتري منه المكياج
مكنش بيرضي يبيع لي أي حاجة للوجه عشان الحمد لله بشرتي ناعمة وبيضة ومش محتاجة
المهم حطيته في وشي ويالهوى علي إللي حصل في وشي حسيت بحرقان رهيب وجريت غسلت وشي
وبعدين المفاجأة لقتهم بيقولوا لي هو لون وشك الأساسي كان إيه جريت وببص في المراية بعيد عنكم
لقيت وشي حته بيضة وحته حمرة بقي كاروهات وأنا العروسة وعشر دقايق لقيت الحتت الحمرة بقت غامقة وبتحرقني ومش طايقة ألمسه
ورحت لخبير التجميل بتاعي الراجل بتاع المكياج بص لي وإتخض ولما قلت له طبعاًشمت فيا وقالي أحسن عشان تلعبي في وشك تاني
المهم إداني غسول رهيب إستعملته لمده 3 أيام والحمد لله وشي رجع طبيعي وكمان أحسن وأصفي من الأول وممكن تستعمليه ماسك أو غسول
وشي منور بعد ما كان هيضيع مني
وأسمه فيزبيلي كلير من رvneutrogena فرنسي وأمن علي البشرة
بجد بتحسي إن بشرتك صافية كدة ومنورة وملمسها ناعم
يا رب أكون قدرت أوصل معلومة تفيد

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق